dimarts, 30 d’abril del 2013

Keep calm and.....

Avui va de cabassets!!

Fa molt temps que havia comprat una roba de keep calm and .... hem on, press on, trim on,...., la tenia ficada a la caixa de les robes i no se m'acudia què hi podia fer que quedés bé i em fos pràctic.
Després de donar-hi moltes voltes, em va venir una idea que podia complir tots els requisits que m'exigia alhora de utlitzar aquesta roba.

Volia fer un cabasset per posar la labor que estic fent de ganxet (aviat us la podré ensenyar), els fils, les agulles,els ganxets, el patró.... necessitava que em servís perquè a casa es veiés tot ordenat i poder-m'ho emportar quan havia de consultar alguna cosa a la Montse.




Quan el vaig tenir fet, li vaig ensenyar a la meva germana i li va encantar, " En vull un" em va dir, i au, dissabte a la tarda amb el dia plujós que feia, em vaig posar a cosir un altre cabasset per l'Anna. (no crec que ella el vulgui per guardar-hi res de cosir) ;-))

Aquí teniu el seu:




Heu vist quin goig fan els dos cabassets??





Només estem esperant que faci un mica de bon temps per poder-los lluir!!


A reveure

Núria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada