dilluns, 4 de febrer del 2013

Quin regal!

Avui aquesta entrada té nom i cognom.
Vull ensenyar-vos un regal que m'han fet i que hem "tunejat".

Un dia parlant amb la Montse del Trau, li vaig dir que com m'agradaria tenir un moble d'aquest que tenen a les botigues per posar fils, i ves per on, en tenia un apunt de buidar i me'l va oferir. QUIN REGAL!!

Ara quan el vaig tenir a casa, em va semblar que hi havia molts forats, així dons varem pensar que si li feiem algun canvi, em podria servir per guardar més coses.



Què us sembla?
El trau és a la plaça vella de Calldetenes. Aquí o aquí.

Núria

2 comentaris:

  1. On és la botiga del trau?
    Hi aniré que me'n guardin un per mi... :)

    Esther

    ResponElimina
  2. Has vist que ben ordenat tot?
    t'ha agradat, eh??

    Núria

    ResponElimina